Sinds kort moet ik bij Facebook iedere keer opnieuw een nieuw paswoord aanmaken. Telkens ik inlog blijkt het niet correct te zijn?

Normaal logde ik altijd automatisch in. Na het aanmaken van een nieuw paswoord vink ik ook iedere keer aan om de volgende keer automatisch in te loggen. Niettemin krijg ik iedere keer te zien dat mijn paswoord niet correct is, moet ik het opnieuw instellen (via mailverificatie en dergelijke) en ik kies steeds hetzelfde, geen vergissing mogelijk. Als ik de pagina sluit en later terug wil openen, moet ik iedere keer dat hele traject herhalen. Ook bij Goeie vraag logde ik normaal automatisch in, nu moet ik het telkens weer handmatig doen, ook al vink ik aan dat ik de volgende keer automatisch wil inloggen. Wat kan hier toch aan de hand zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17.1K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk zijn de koekjes van je browser in de war (cookies). Ik zou zeggen: verwijder al je cookies eens en probeer het opnieuw.

Tweekaz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je facebook-wachtwoord gewijzigd, terwijl bijvoorbeeld je smartphone nog steeds het oude wachtwoord probeert te gebruiken?
Dan kan het misschien zijn dat er hierdoor steeds met het verkeerde wachtwoord wordt ingelogd, en uit veiligheidsoverwegingen je je wachtwoord moet wijzigen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik gebruik enkel de pc.