Waarom maakt mijn Iphone geen verbinding met router?

Sinds enkele dagen een nieuwe router Sitecom ACECA4
laptop verbinding is goed en snel,met mijn Iphone 3 kan ik geen verbinding maken,router staat wel in de lijst.
Wat kan het probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik denk dat je Iphone nog automatisch verbinding maak met de oude router. Ga naar het hoofdmenu van je Iphone>instellingen>wifi>naam oude router (de gene met blauwe letters) op het pijltje drukken (de blauwe ernaast)>netwerk vergeten (bovenaan)>terug>nieuwe router aanklikken (evt. wachtwoord invullen)>thats it! Succes