ik heb mij vorige vraag verkeerd gesteld het moet zijn,hoe kan ik mijn oude email adressen verwijderen ? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zelfde methode: selecteren en dan op verwijderen klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je meld je eerst aan op je oude emial adres. Als het goed is kun je bij je e-mail provider (hotmail, gmail, whatevermail) aanklikken dat je het email adres wilt verwijderen. Het staat vaak ergens onderaan in kleine letters. Daarna volgt er vaak een bericht zoals, weet u het zeker, echt heel zeker en daarna iets van dit adres wordt nu op nonactief gezet maar als u binnen zoveel dagen aanmeld, blablabla. Maar als het goed is dan werken die adressen dan niet meer.