Ik heb een paar oude emails die wil ik weg hebben hoe kan je die verwijderen?

Als ik mij aan wil melden krijg ik al die oude emails te zien en die wil ik weg hebben ik vind het een beetje verwarend
maar hoe ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Selecteer de oude emails en klik op verwijderen.
Stel eventueel naderhand in dat emails verwijderd worden als ze gelezen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik zo'n oud mailbericht dat je wilt verwijderen eens aan met je rechter muisknop. Dan verschijnt een rijtje en in dat ruitje staat wat je er mee doen wilt. Klik op verwijderen en hij verdwijnt. Dit kan je met elke mail doen die je niet wilt bewaren. Wanneer je alles verwijderd hebt zitten ze in een map met verwijderde items. Als je outlook hebt, zie je 'verwijderde items' in de linker rij staan. Wanneer je daar dan weer met je rechter muis op klikt, staat op de derde regel van het menu dat je dan krijgt;
'de map verwijderde items leegmaken' en als je die aanklikt verdwijnt alle verwijderde mail echt .