wie weet een leuk spel waar je online een eigen stad kan maken ?

graag mmorpg maar hoeft niet en dat er ook andere mensen er op spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (11)

Grepolis

http://nl.grepolis.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ramacity ff googlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cityville op facebook
12 jaar geleden
Je kunt Minecraft spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hyves hebt moet je naar games gaan. en dan op het spelletje city life klikken. daar kan je echt je eigen stad bouwen. Heel leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Travian is ook een leuke
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Facebook hebt is Cityville heel leuk is gemaakt door het bedrijf zynga

ook een leuk spel op facebook is social empire

hier de link naar de website van Zynga

http://www.zynga.com/games/

Toegevoegd na 33 seconden:
Trouwens minecraft is ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Second Life (is gratis) en je kunt hier niet alleen een eigen stad maken maar je kunt ook een eigen identiteit aannemen. Is echt geweldig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij hyves"en dan [games] en dan staat er ergens " city of wonder '
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trade nations (Apple producten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ikariam is ook een leuk spel. je kan er kolonies bouwen en uiteraard ook met vrienden spelen.
de site is www.ikariam.nl