hoe haal ik deze lichtjes weg uit mijn forum?

ik heb de in forum forum gezet maar ik ben vergeten hoe dus ik kan ze daarom ook niet meer weg halen. wete iemand hoe ik dit kan doen? de link is www.justtalk.actieforum.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

die animatie van de lampjes is gemaakt in flash dus ik denk dat je moet zoeken naar een sriptje waarin en flash waarschijnlijk.swf
in de html code van die pagina
als je die flash vindt haal hem dan weg met al de omringende code die in dezelfde tag zit
hij staat vermoedelijk helemaal boven aan.
capthavoc