daarmee worden verschillende bezoekers bedoeld.

dus bezoekers die gedurende de maand meerdere keren komen, worden slechts als 1 bezoeker gerekend.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Dat zijn bezoekers die de eerste keer komen, dus die daarvoor nog nooit geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk telt je site alleen de unieke ip adressen die van een andere pc op de website komen.. dus persoon a kan thuis en in de bibliotheek inloggen, dan ziet een website dit als 2 unieke bezoekers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Unieke bezoekers zijn die nog nooit op je website zijn geweest

Bezoekers gewoon aantal bezoekt

views hoe vaak je pagina is weergeven