Hoe zet je een bepaald logo in je sitebar op je eigen blog én wat ís een sitebar?

Om mee te doen aan iets moet ik een logo van die blog in m'n sitebar zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een sidebar is een gedeelte op je website waar je informatie afzonderlijk plaatst.

Op GV zou je de Sidebar kunnen zien als de rechterkant van deze pagina. Dus waar je account informatie staat, dat facebook-ding, aanbevolen vragen, populaire vragen, etc.

Bij je trefwoorden heb je blogspot neergezet dus ik ga er vanuit dat je daar een blog hebt? Het is dan een kwestie van in de bestaande layout een gedeelte toe te voegen zodat je aan de linkerkant en / of rechterkant van je website een sidebar krijgt.