hoe zet ik een link van teletekst op mijn site?

ik wil op mijn site zegmaar teletekst hebben staan dus echt ook zo'n plaatje hoe zet ik dit op mijn site? kan dit zomaar? zo ja hoe dan? of is er een andere manier om een link te geven naar tussenstanden van voetbalwedstrijden? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een link naar Teletekst is zo geplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan inderdaag mischien wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoe moet dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de link naar het scorebord van vi=
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html Ik zou zeggen: plak die eens op de plek waar in mijn antwoord de link van teletekst staat.
Kijken of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet ik dat doen dan? link lukt wel maar wat bedoelt u met plak op de plek van teletekst in antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en u mag wel jij zeggen hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké is goed zal proberen of de link lukt ik laat het wel weten of het lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wat gebeurd er dan als ik die link doe? zie namelijk niks en kan geen link naar die site maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar, ik heb het net zelf even getest op mijn site en het werkt prima, je hebt een link, je klikt erop en je gaat naar het matchcenter van voetbal international met de tussenstanden van de momenteel gespeelde wedstrijden.
(zo zie ik dat Vorm bij zijn debuut nu onderhand al 60 minuten de 0 heeft gehouden tegen ManCity)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke de link werkt wel maar wat heeft: Tussenstanden . er mee te maken??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilde een link plaatsen naar tussenstanden van voetbalwedstrijden. In HTML plaats je links als:
Tussenstanden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt het werkt nu wel deed het eerst verkeerd maar nu doet hij het bedankt

Andere antwoorden (1)

Dat kan toch gewoon via kopieren (CTRL-C) en plakken (CTRL-V).
Naar de teletekst site gaan. Kopiëren.
Naar je eigen site gaan en daar met Plakken toevoegen.