Hoe kan ik een gratis website maken ?

Goedemiddag, Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie gratis website, ik weet dat je via webs, weblink enz...kan maken maar kan je ook dat je in je link bijv : JVdedoopste.webs.com zonder dat webs of iets heel kleins in je url hebt ?
Weet iemand zoon site ?
En weet iemand ook met zoon lang woord in de url een mooie gratis site ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik snap de uitleg niet helemaal, maar als je een gratis website wil maken kan dat heel makkelijk via www.everyoneweb.com. Maar als ik je uitleg goed begrijp wil je niet dat dat ook in de naam van de site komt, en dat gebeurt wel bij deze site. De naam van je site wordt namelijk www.everyoneweb.com/...... Ik weet niet hoe je een site kan maken zonder everyoneweb. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan webklik gebruiken ! Ik heb dat ooit voor school gebruikt en ik kreeg echt heeel veel reacties in m'n gastenboek! Ps. Het is heeel makkelijk in gebruik! En je krijg het dan zo bijv : ilovedogs.webklik.nl