Hoe kun je verbinding maken met het internet(sinds windows update doet het internet op pc van moeder niet meer?

Sinds gisteren middag kan mijn moeder niet meer internetten.
De netkabel zit er gewoon in.

Hoe kan het dat er geen internetverbinding mogelijk is?

Wat kunnen we het beste doen ?

Windows update, hebben we uitgevoerd en sinds dien doet het internet het niet.

Toegevoegd na 34 minuten:
de twee eerste reacties hebben we al geprobeerd en helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ga naar programma's
accessoires
system tools
system restore
stel daar de datum in van voor je de updates installeerde
als het goed is moet het weer werken.

Toegevoegd na 5 minuten:
eerst naar 'start' dan programma's enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebben we al geprobeerd en helpt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan nog proberen om de modem te resetten
Haal hem 1 minuut van stroom af daarna weer opstarten.anders lijkt het me toch beter om kontakt op te nemen met je provider,hun kunnen dan je modem testen.
Brand trouwens het lampje bij line/online op je modem
controleer dat ook gelijk na het opnieuw opstarten.
Rechts onder in de taakbalk op de afbeelding van het beeldschermpje klikken en op herstellen drukken.

Gebruik je draadeloos internet?

Het kan zijn dat de wifi uitstaat. Laast de computer zoeken naar draadloze netwerken en klik het juiste netwerk aan. ALs het niet lukt, zul je met een kabel contact met internet moeten maken.