Waar kan ik GOEDKOOP t shirts laten bedrukken voor mijn webshop? Ik heb de print zelf gemaakt dus geen sprake van auteursrechtschending.Zie beschr.

Ik ben bezig met een webshop en ik wil ook t shirts laten bedrukken alleen meestal is het heel duur, ik wil het per stuk doen omdat ik nog niet weet of het van de grond komt.
Ik heb wel een aantal sites gevonden maar dan staat er:
'vanaf 1.70 euro', en dan klik je door en dan blijkt het 10 euro te zijn..
Ik heb al een stuk of 4 prints af...

Bedankt voor de hulp alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je kunt bij spreadshirt zelf een winkel openen.

Je t-shirts ontwerpen. En deze worden dan door hun gedrukt en verstuurd.

Je betaald dus pas drukkosten als je ook echt iets verkoopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ppanetworld Rotterdam met 100 shirts 3 per en
Et 1000 1.50 per
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vista print