Wie weet waar je gratis iPhone films met ondertiteling kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

piratebay vind ik het makkelijkst..
ook heb je bearshare, frostwire, torrent site's enz. google maar de film naam+downloaden+ondertitels(+iPhone) en je vind er al best veel.. maar ik raad je piratebay aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan niet kans op virussen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met pirate bay heb je niet heel veel kans op virussen. Je moet goed kijken naar de populariteit van de download. Bearshare en andere p2p programma's zou ik niet gebruiken om films te downloaden. De kans op virussen is een stuk groter daarmee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kans op virussen heb je vrijwel altijd dus daar moet je goed opletten..
Met de Craze Films app kun je films gratis streamen! Simpel makkelijk en goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey ik heb net gezocht in de Appstore, en kan 'm ook niet meer vinden inderdaad :S Vaag want ik heb 'm gister nog gebruikt!
Echt jammer ik bedoelde het goed :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor ik doe niet aan die praktijken :P