Waarom kan ik gogle chrome niet meer downloaden via internet explorer?

Ik gebruik alrijd google chrome, nu is mijn laptop door velen gebruikt, en inmiddels is goog chrome verdwenen(verwijderd). Als ik het via internet explorer weer probeer te downloaden lukt het mij niet meer. Ik heb geen andere browser dan internet explorer, dus kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat 't verwijderd is, of is alleen de snelkoppeling van je bureaublad verdwenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit probleem heb ik ook...-_-'

Antwoorden (2)

Hier kun je google chrome downloaden... Veel succes!
http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl&brand=CHMB&utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-sk&utm_medium=ha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar kom ik ook maar internet explorer laat mij niet toe om het te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat gebeurd mij ook de hele tijd
google chrome reageerde niet meer
en toen had ik t verwijderd ( ikdacht dat ik t tog wel weer kon downloaden
1.druk op start
2. configuratischerm
3. software
4. kijk of google chrome hierbij staat zoja verwijder dit dan en probeer het opnieuw

2de optie download firefox via internet explorer
en dan via firefox google chrome

ook kan je dit met safari proberen (bijna hetzelfde als google chrome