is het mogelijk om met je oude t-mobile blackberry prepaid simkaart opnieuw een bundel voor blackberry internet kan activeren?

Ik heb een blackberry prepaid simkaart van t-mobile , ik kon t/m 31 juni 2011 gratis pingen en email gebruiken etc.
Maar nu is het afgelopen maar is het mogelijk om weer een maandje onbeperkt te kunnen pingen en emailen.
Zoja hoe activeer ik het en wat zijn de kosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zodra je je telefoon opwaardeert wordt je internetgebruik van je beltegoed afgeschreven tot een maximaal bedrag van 10 euro per maand. Het gebruik van de Blackberry diensten kost je nog eens 2,50 per maand. Het kost je dus 12,50 per maan. Als je 10 euro of meer opwaardeert krijg je ook nog eens 300 gratis sms'jes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar betekent dat voor 12,50 onbeperkt per maand of betekent dat ik kan alleen maximaal 12,50 per maand verbruiken na die 12,50 dan wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot nu toe is het zo dat je 2 euro per MB betaalt met een maximum van 10 euro per maand. Je hebt dus onbeperkt internet voor die 10 euro. Nou zijn ze wel bezig bij alle providers om het internet gebruik duurder te maken omdat ze door het pingen en whatsapp enz veel minder verdienen aan bellen en sms'en. Maar nu is het bij T-mobile nog onbeperkt voor maximaal 10 euro + 2,50. Voor de Blackberry diensten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx