weet iemand een nieuwssite waar je tegen maandelijkse betaling legaal spelletjes zoals mw3 kan downloaden?

ik denk dat mijn vraag genoeg uitleg geeft

a.u.b. serieuze antwoorden

Toegevoegd na 16 minuten:
een vriend van mij heeft zo'n site waar hij per maand 10 euro moet betalen en dan kan hij spellen en films en muziek downloaden. bij sommige betaal je meer per maand maar dan is de software langer beschikbaar. alleen het probleem is dat hij op vakantie is en onbereikbaar :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Die zijn er niet. Je kunt het spellen wel legaal downloaden tegen betaling. (dan betaal je per spel) Dat kan op bijvoorbeeld Steam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat weet ik. maar een vriend van mij heeft zo'n site waar hij per maand 10 euro moet betalen en dan kan hij spellen en films en muziek downloaden. bij sommige betaal je meer per maand maar dan is de software langer beschikbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen is hij nu op vakantie en ik kan hem niet bereiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dan niet legaal..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het wel :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben ik wel benieuwd wat voor website het dan wel niet is, toevallig een nieuwsgroep website? Die websites zijn wel legaal, maar de spellen niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die ja weet jij er een paar? die spellen zijn wel legaal kijk maar bij hun rechten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik ga ze natuurlijk niet uitleggen aan iemand die niet weet waar hij mee bezig is. Zon groep heeft geen rechten over een spel en het is dus niet legaal. Spellen downloaden via torrent is ook niet legaal.. Ik geef je wel een tip, Google eens op usenet. Je hebt een usenet account nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb ik al gezien maar toch bedankt en btw het zijn geen torrents hè die je download. volgens mijn pa is het wel legaal maarja XD. ik download wel eens meer spellen enzo zoals cod mw2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vond dit stukje op google: Downloaden via nieuwsgroepen is bijna net zo makkelijk is als downloaden via LimeWire of BitTorrent. Het is bovendien sneller, veiliger en legaal. Dat maakt nieuwsgroepen een interessant alternatief voor de muziek- en filmliefhebber. toch wel legaal en maar €9,- per maand voor spellen als mw3 en battlefield 3 die totaal €120,- zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees nou eens wat ik zeg.. "Die websites zijn wel legaal, maar de spellen niet..". Het downloaden zelf is legaal, maar dat spel niet. Dat snap je zelf toch ook wel als je iets gratis download waar je eigenlijk gewoon zoals iedereen voor moet betalen. Nu zal je waarschijnlijk zeggen dat het niet gratis is en je er 10 euro per maand voor moet betalen, maar die 10 euro betaal je niet voor dat spel, je betaald die 10 euro voor het gebruik mogen maken van die nieuwsgroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kijk nog even verder.

Andere antwoorden (1)

Op de site van EA kan je een groot deel van de EA games downloaden. Je betaald eenmalig de prijs van het spel voordat je kan downloaden, maandelijks is niet mogelijk.