oke ik heb laats een oude router gekregen van mijn vader (speedtouch router) en die is beveiligd.

ik heb dr een ethernet draadje ingestoken en hij deed het maar
hij is beveiligd met een wachtwoord
mijn vader weet t wachtwoord niet omdat hij m nooit gebruikt heeft
en ik heb t ww : a1b2c3d4e5 al gebrobeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Inderdaad eerst resteren via pennetje indrukken met pen-punt of paperclip ombuigen.
Even op internet Google routeren type en paswoord. Vaak is het admin admin of admin en paswoord niet invullen. A1b2... Is je Mac adres. Zeg maar zijn eigen netwerk naam. Je moet echt via Google even via type opzoeken. Of mij Prive dit emailen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan maar even een harde reset. Et zit een klein resetgaatje in de router. Duw daar 30 seconden een pennetje in en laat hem opnieuw starten. Nu doet het fabrieks-wachtwoord het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke router model heb je precies, probeer anders de volgende wachtwoord combinaties eens.

Gebruiker: admin
Wachtwoord: admin

Gebruiker: admin
Wachtwoord: epicrouter

Gebruiker: 1234
Wachtwoord: 1234

Gebruiker: admin
Wachtwoord: (niets)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem heb gerest en je het standaard wachtwoord wil weten staat deze waarschijnlijk op de router.