hoe zet ik een youtube filmpje op mn eigen pagina op facebook?

dus zeg maar dat mensen het filmpje alleen hoeven af te spelen dus geen link die ze naar youtube brengt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gewoon video rivieren en dan link van filmje maar weer niet meer zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon video link plakken

Het beste antwoord

Als je in je bericht een link naar je video plaatst maakt Facebook daar automatisch een embedded video van. Probeer het maar uit, het werkt prima! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De link kopieeren en dan bij je prikbord zetten.
En het is gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap 1: ga naar je facebookpagina
Stap 2: ga naar je prikbord
Stap 3: klik op "link"
Stap 4: ga naar Youtube en kopieer de link van het filmpje (in je adresbalk)
Stap 5: plak deze link in het vakje van "link"

(je kan ook nog kiezen tussen afbeeldingen dat het filmpje krijgt als startbeeld)

Veel succes!

Toegevoegd na 49 seconden:
(Ook nog op "delen" klikken maar dat wist je vast wel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar YouTube filmpje en dan delen en dan op Facebook zetten
Alleen bij computer is dat, want op me iPhone linkt hij me door naar YouTube