Hoe internetten via computer en iPhone?

Ik wil graag op mijn laptop internetten op de verbinding van mijn iPhone (tmobile dus)

Bij mijn Nokia ging dat heel makkelijk en gaf dat zelf aan . Hoe moet ik dat met de iPhone doen en is dat eigenlijk wel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus mijn telefoon als modem gebruiken

Het beste antwoord

Dan moet je tetheren maar volgensmij kan dat niet met nokia's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
tetheren? Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bijvoorbeeld laptops internet krijgen via een mobiele telefoon.
Amadea
12 jaar geleden
'k Had het inmiddels zelf opgezocht. Om precies te zijn is het internetten met een laptop waarbij een iPhone als modem wordt gebruikt. Bij andere apparaten kan dat niet!
Amadea
12 jaar geleden
Maar aangezien de vraag over laptop en iPhone gaat is dit wél het juiste antwoord!

Andere antwoorden (3)

Je moet je persoonlijke htspts aan doen dan moet je bij wifi netwerke. Kijke op je pc dan staat hij er succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heet idd tetheren, zoals al gezegd. Volgens mij is dit echter alleen mogelijk met een gejailbreakte iPhone. Dan moet het dus sowieso lukken, via een app die je dan kan downloaden. Bij een iPhone zonder jailbreak is dat volgens mij echter niet mogelijk, maar ik benieuwd of het mensen wél is gelukt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan met programma's als mywi en pdanet. Ik vrees dat je cydia (jailbreak) nodig hebt.
Tethering is trouwens vaak niet toegestaan door de telecomaanbieder. Pas op, zeker met nw abonnementen, want je verplaatst al snel verschrikkelijk veel data en dat kan erg duur worden.

(Voor nokia bestaat het gratis programma joikuspot, dat op veel nokia'scal is geinstalleerd. Dit doet hetzelfde)