is eumovies.eu opgeheven of zo iets ?

ik ben net terug van vakantie en ik wilde een film gaan kijken en ik kom op een andere site terecht, weet iemand meer, of het opgeheven is of verwijderd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (10)

Volgens mij mogen ze van Brein geen films meer online zetten vanwege bepaalde rechten. Is erg jammer, ik keek ook altijd films op die site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemasnd weet exact wat er is gebeurt... Dat is nog niet naar buiten gebracht. Het domein is in ieder geval geredirect, naar een datingsite, de Database zal offline zijn en het volgende nieuws is naar buiten gebracht:

"Tot mijn grote spijt deel ik u mede dat Eumovies geen gratis films meer kan aanbieden".

Het ziet er dus naar uit dat de site idd offline is gehaald. Kan voor vakantiegedoe zijn, kan ook zijn dat het definitief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA hij zegt het volgende op facebook

Eumovies.eu zal nooit meer terug komen sorry mesen :( En ik kan helaas geen andere site maken, dat zaal nooit gebeuren sorry :( :( :( :(
Wat ik voor jullie kan doen is een andere sites aanraden! Bijvoorbeeld: http://www.moviesnl.com/ Het lijkt op eumovies.eu daar kijk ik zelf nu films.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, dan kom je op likee.nl de Nederlandse facebook.
De site is opgeheven, waar schijnlijk komt dat door Stichting BREIN. i don't know why, it's bullshit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het internet geeft de moed natuurlijk niet op. Er is een oort andere website, die werkt met precies de zelfde ik raad je daar aan een film te gaan kijken. Trouwens je kunt daar zelfs lezen hoe je zonder die irritante tijdslimiet kan kijken, dus zonder een uur te wachten na 75 minuten!

ond-films.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt je kan geen films meer kijken op eumovies, er staat ook op de site dat Breincontact met ze heeft opgenomen dus..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Streamen kan altijd nog.

Ik weet er eentje waar ze erg veel films hebben, ik geloof nu bijna 700!

Voor de liefhebbers, ook een categorie met NL ondertitelde films.

nufilmkijken >> http://bit.ly/kbKBNl

Zonder limiet, zonder advertenties, gewoon klikken en kijken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eu movies is opgeheven
dat moest door

Toegevoegd na 2 minuten:
de politie
ze hebben een film 1 maand te vroeg er op gezet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.letmewatchthis.nl maar zonder ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.tv-links.eu/ volgens mij is dit nu de nieuwe site en moet je er nu voor betalen!;S