Door je site aan te melden bij Google. En meteen een account te nemen bij Google om de site monitoren in de toekomst mbv de webmastertools.

Via backlinks (Andere websites linken naar je site) komen de zoekmachines ook wel bij je terecht, maar als je die nog niet hebt, is aanmelden een goede optie.

Toegevoegd na 4 minuten:
link:
http://www.google.nl/addurl/?continue=/addurl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik hier het meeste aan had

Andere antwoorden (4)

Als je genoeg hits krijgt komt dat vanzelf.
Dus zet hem hier maar neer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks. Google gaat om de zoveel maanden alle websites op de wereld na met Google Bots en indexeert deze. Als iemand een zoekterm intypt in de machine, wat toevallig op jouw website staat, geeft ie jouw website als resultaat! Als je website net nieuw is, is het een kwestie van wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel tekst op je website, veel links op andere sites naar de jouwe... Als je echt hoog wilt scoren, google dan even op SEO. Een engelse afkorting voor zoekmachine optimalisatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat er naar jouw website gelinkt wordt op andere websites.

De "robots" van google doen niets anders dan heel de dag op het web surfen. Ze volgen daarbij steeds links van website naar website naar website.

Alleen via links kunnen ze dus ook op jouw website terecht komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja knul, maar die kunnen ze alleen vinden als ze op je site terecht komen he, die meta tags.
En daarvoor zal er eerst naar je site gelinkt moeten worden. Bedankt voor de onterechte min dus, ik zal 'm onthouden.
Ik werk trouwens voor een SEO bedrijf, dan weet je dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt als een zwerende vinger J0ve.
Plusje erbij :)