Kan ik niet meer van een gekoppelde Google account wisselen op YouTube?

Er staat dat ik permanent ben gekoppeld, maar is er geen manier om toch een ander Google account aan YouTube te koppelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan. Log in op YouTube, ga naar Instellingen > E-mailopties. Hier kun je het e-mailadres veranderen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangezien Youtube tegenwoordig onderdeel is van Google, is er intern geen onderscheid meer tussen de verschillende accounts.

Mensen die nu op Youtube een account maken, hebben daarom ook meteen een Google account.

De vroegere koppeling dient ervoor om te zorgen dat je niet met 2 Google accounts zit opgescheept.

M.a.w., je Google account = je Youtube account. Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.