hoe kan je er voor zorgen dat iemand jou unfollow't op twitter?

iemand volgt me opeens op twitter die helemaal niet ken wat kan ik doen zodat ik kan zorgen dat ie gast me niet meer volgt? danke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Door naar die gebruiker te gaan, op het pijltje te klikken en dan ''Block gebruiker'' (gebruiker = de gebruikersnaam)

Zie de screenshot die ik voor je gemaakt heb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vraag aan diegene wie hij is en waarom hij/zij je followt. Je kunt helaas niet zelf instellen wie je mag followen en wie niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem ook blokkeren. :)