moet je geld betalen voor youtube alleen als je een account hebt en geen filmpjes?

ik wil vragen of dat geld kost

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
11.5K
Kimath
12 jaar geleden
Filmpjes plaatsen is ook gratis hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat het geld kost? Wie heeft je dat wijs gemaakt? Heb je zelf wel eens gekeken op youtube.nl ? Zie jij ergens betaal hier, of geef je creditcard?

Het beste antwoord

you tube is gratis maar als je zelf een filmpje in elkaar plakt moet je wel letten welke muziek je erbij zet. want als die muziek niet van jou is. mag de artiest een claim indienen. en moet je dus rechten op de muziek betalen. Hetzelfde met fotos of andere dingen waar je geen rechten op hebt.( bv het optreden van een muziekgroep op een festival) dus als je dingen post die van een ander zijn mag die persoon een vergoeding claimen. dit is niet you tube dat geld vraagt. Betaal je de claim niet dan wordt je filmpje gewoon verwijdert. Om filmpjes te bekijken hoef je zelfs geen account te hebben. alleen als je wilt posten.
of te bekijken filmpjes in lijsten wilt zetten als favorieten en wat je ook als titel kiest. je kunt er zo 12 lijsten hebben die je kunt tonen bij het openen van je account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, daar hoef je niet voor te betalen. Is helemaal gratis.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Nee, is helemaal gratis.

Je kon je zelf ook aanmelden, en zelf uitzoeken of je een betaalscherm tegen zou komen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hebben van een account is geheel gratis op YouTube. Het plaatsen van filmpjes trouwens ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Youtube op zich hoef je niet te betalen.

Het bekijken van filmpjes kost wel dataverkeer als je dat bijvoorbeeld op je mobiele telefoon doet.

Afhankelijk van het abonnement dat je hebt kan dat inderdaad geld kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor het medeleven, kennelijk is de grote minkukel hier voorbijgekomen. ;-)
Nee dan was YouTube wel héél erg rijk geweest!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee da kost geen geld duhh