Hoe Ipad2 aansluiten op (wifi) Experiabox-Speedtouch-780 ?

Ik heb een Ipad 2 gekocht en wil hem graag via mijn KPN Experiabox-Speedtouch-780 thuis via wifi gebruiken.
Nu lees ik via via dat een ip nummer invullen en je dan in je eigen modem komt. Hoe nu verder (graag niet de link naar computerhandleiding)
Volgens mij zie ik wel mijn wifiverbinding in mijn Ipad, maar wat kan dan het wachtwoord zijn. Wie kan me helpen?

Toegevoegd na 4 minuten:
wachtwoord heb ik nooit gemaakt!
En ik geloof dat ik een wifi verbinding heb, ik ga ervauit van niet!

Toegevoegd na 37 minuten:
zie nu wel mijn wifi verbinding staan in mijn ipad. Ipad zegt verbinding niet mogelijk?

Toegevoegd na 57 minuten:
dank jullie allemaal! het is me gelukt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je het standaard wachtwoord hebben, moet je even in de gebruiksaanwijzing kijken.

Antwoorden (4)

Dat wachtwoord moet je zelf weten, als je dat invult dan hoor je internet te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je pc/laptop start--> uitvoeren --> cmd dan ipconfig / all. Het ip van de standaard gateway opzoeken en in de browser intikken. Dan bij thuisnetwerk --> configureren.. Daar zie je een ww staat wat je op je iPad in moet vullen. Beveiliging is waarschijnlijk wpa of wpa2. Hier kan je ook zie welke ssid je moet kiezen. Dit kan je natuurlijk allemaal zelf aanpassen. Ik hoop dat je zo wat verder komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dit ook uitleggen aan een digibeet? Ik snap het niet, sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijker kan ik het niet uitleggen, misschien de KPN even bellen?
Als je nog nooit het wachtwoord hebt veranderd staat dit gewoon onder op je router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar en hoe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal als een hexadeicmale code: 3bc45a67e3b34 zoiets.
Instellingen > WiFi > Aandoeb en dan jouw wachtwoord sorry dat ik stuur maar wil punten om vragen te stellen