Hoe kan ik een persoon opzoeken met alleen informatie en voornaam?

Ik zoek een persoon waarvan ik heel veel details weet, tot aan zijn hobby's en geboortedatum aan toe behalve zijn achternaam.
Hoe kan ik deze persoon vinden op internet.
Hyves heb ik al geprobeerd, al ben ik daar geen held mee.
Hoe kan ik deze persoon vinden zonder de hele wereld te alarmeren met advertenties.
Met 2 foto's heb ik via een website geprobeerd hem te vinden maar het lukt niet.
Iemand tips, de andere vragen hielpen me niet erg verder

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik weet:
Leeftijd + geboortedatum
Voornaam
Provincie + in grote stad waarvan ik de naam niet weet
Hobby's
Dat hij tweelingzusjes heeft
Dat hij gitaar speelt
+ 2 foto's waarmee ik geen hits krijg
Dat hij op rgp's zit (tekst rpgs)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
11.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel doorsneder kan de voornaam niet zijn, uit privacy van die persoon hou ik de naam stil. Maar de naam bestaat uit 4 letters en is echt typisch Nederlands/Engels
2 mogelijke plekken: Apeldoorn of in een grote stad in NoordHolland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok John.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, geen John.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voornaam en plaats doen het meestal wel op Hyves, bij een grote stad is het natuurlijk wat lastiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken veel mensen in apeldoorn.
geef zn naam en foto maar. heb hem zo voor je gevonden.
als ik het niet weet weten me neven het wel.ze kennen er iedereen zo wat.

Antwoorden (7)

Hmm je weet dus al erg veel. Heb je ook Facebook geprobeerd?
Je kunt ook opzoek naar mensen waarvan je denkt/bijna zeker weet dat ze vrienden/ kennissen vn hem zijn.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lastig, vooral als de naam veel voorkomt. Heb je op Hyves gezocht met voornaam-woonplaats? Je kunt ook leeftijdsgroep aangeven.
Facebook? Wieowie.nl? Schoolbank?

Verder kun je googlen op naam + geboortedatum. Als je een sport weet kun je de website van bv. de plaatselijke voetbalclub zoeken.

Redelijke speld in een hooiberg, maar moet te doen zijn. Ik hou persoonlijk wel van zo'n zoekklusje :-)

Succes maar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witte gids . als je de straat weet of nummer vind je zijn achternaam. x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wieowie.nl zoekt dat automatisch voor jouw op! probeer maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft deze persoon een baan? Je weet veel van hem, dus dat misschien ook. Je kunt dan via zijn werk vragen of deze persoon jou wil bellen. Zijn werkgever mag geen persoonsgegevens van het personeel doorgeven, maar ze kunnen hem wel vragen jou te bellen......
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar hij nu werkt, hij heeft hele uiteenlopende banen gehad
jc54
12 jaar geleden
Da's nou jammer, anders was je een eind op weg geweest.
Je schrijft dat je geen hits op de foto's krijgt? Hoe bedoel je dat?

Bedoel je reverse image search?

Zoniet, dan kan je dat via deze site proberen, daar upload je een foto en gaat hij kijken of er vergelijkbare foto's zijn op sites.

http://www.tineye.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je toevallig ook op welke scholen hij heeft gezeten?
Dan kan je schoolbank.nl proberen.
(volgens mij is daar alleen niet alles gratis, een deel wel)

Daar staan ook veel klasse foto's met voor en achternamen. Als je zijn achternaam eenmaal hebt dan wordt zoeken een stuk makkelijker.
Als je alleen al weet waar hij heeft gewoond op bepaalde leeftijden dan kan je alle scholen daar in de buurt af.