Hoe kan het dat ik op Facebook's startpagina updates zie van mensen die mijn vriendschapverzoek nog niet geaccepteerd hebben?

Toegevoegd na 1 week:
(mensen die ik heb proberen toe te voegen dus...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is moet die persoon dat zelf instellen voor wie zijn updates zichtbaar zijn. Deze kunnen dus ook kiezen dat het alleen voor vrienden zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraag ik me ook af! Had ik het vorige week nog met mijn vriend over :-) Hij wist t ook niet... Ik volg je even!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar van die personen (het zijn er meer nl) is het profiel afgeschermd: ik zie alleen een klein, onklikbaar, profielfotootje. Ofwel: op het profiel zelf staat nog steeds dat mijn verzoek is verzonden, maar ik zie geen gegevens als foto's, prikbord e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry, ik heb je vraag verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde hoe jij het kon instellen om de updates te zien van personen die jou nog niet geaccepteerd hebben.

Antwoorden (1)

Ze staan nog in je "nog te accepteren-lijst", als je ze weigert, zul je geen updates meer van ze terugzien.