Wat is een site waar je adviezen kunt krijgen over keuzes in mobiele telefoons?

Ik heb een ipod touch met een mobiel erbij die ong. alleen maar kan bellen en sms'en. nu wil ik dus weten of het handiger is om een ipod touch te verkopen en een samsung galaxy gio te kopen of gewoon de ipod touch met mobiel te houden. omdat goeie vraag mijn vraag telkens verwijdert, zoek ik een site die daar advies op kan geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Bij The Phone House staan meestal van die Touch Screen beeldschermen waar je een soort van telefoontest kan doen. Ik neem aan dat dit op een website staat en je zou daar die test kunnen doen of vragen wat die website precies is. Mij heeft het in ieder geval geholpen! Succes met het uitzoeken van een nieuwe telefoon!