Is het instelbaar dat, ook al heb je geen openstaande tabbladen Chrome (browser) nog steeds open blijft?

In opera, als ik alle tabbladen sluit, gaat ie direct naar de startpagina of de snelkiezer. In chrome als ik alle tabbladen sluit dan sluit Chrome zichzelf. Vervolgens moet ik Chrome weer opstarten wat helaas tijd kost.

Is er een manier om te in stellen:
'Ook al geen geopende tabbladen, chrome blijft open met automatisch een snelkies menu'
OF
"Wanneer alle tabbladen worden gesloten zal automatisch de snelkiezer/startpagina worden geopend'

Iemand ideeën?

Additionele vraag: Weet iemand hoe je net zoals bij Opera browser een snelkiezer hebt, waar bijvoorbeeld je 5 meest gebruikte pagina's staan? Of gewoon instelbare pagina,s waarna op geklikt wordt en vervolgens naar toe gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De instelling die je zoekt bestaat niet bij Chrome. Wat je wel kunt doen is bij de instellingen aangeven dat de 'Home'-knop moet worden weergegeven. Wanneer nu je startpagina instelt op de 'new tab page', kun je in je laatste tab met een druk op de home knop de new tap page weergeven wat er hetzelfde uitziet als wanneer in Opera de laatste tab hebt gesloten.

Voor wat betreft je andere vraag: Chrome houdt de meest gebruikte en onlangs gesloten pagina's/sites automatisch bij. Die zie je dus op de lege startpagina staan, samen met je bookmarks en je geïnstalleerde apps.