In gmail staat bij postvak in een + en een - voor de functie wel/niet belangijk, hoe krijg ik dit weg?

Het staat op de bovenste balk tussen de functie 'verwijderen' en 'verplaatsen naar'. Ik heb bij alle instellingen gekeken, ook bij lab, maar ik kan het nergens vinden hoe ik deze functie kan uitzetten/verwijderen.

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Meld je aan op Gmail
- Ga naar 'opties' in de rechter bovenhoek (naast je accountnaam)
- Kies 'instellingen voor Gmail
- Kies 'postvak in' (4de van rechts)
- Selecteer bij 'belangrijkheidsmarkeringen' geen markeringen
- Wijzigingen opslaan en voila. Succes!