Ik heb een ziggo abbo met 40 mb dl. Als je de speedtest doet bij ziggo staat dat er ook. Wat betekend dit?

Hoeveel kan je dan per seconde downloaden? Dat hangt natuurlijk af van de server die het afgeeft, dat snap ik maar stel je voor dat ik op meerdere servers inlog en download. Wat kan je dan maximaal per seconde binnenhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

40Mb/s (let op de kleine b for bit) = 5MB/s (delen door 8)

Een film van 700MB (AVI/xvid) is dan in 140s= 2m20s gedowned.
DVD 4.7GB 4700/5 = 15 minuten.

Met nieuwsgroepen kan je dat halen met het juiste nieuwsgroepen abo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een MP3 of een Foto die zo uit de camera komt is in een seconde gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HDD's doen makkelijk 70-120 MB/s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SSD is vooral heel relaxt voor opstarttijden en laadtijden.

Andere antwoorden (1)

Dit is je internet snelheid, hoe hoger het getal des te sneller je kunt internetten en hoe sneller je iets kunt downloaden.