Hoe vind ik een tweedehandssite in Sardinië?

In Nederland en België ken ik enkele tweedehandssites maar ik wil er eentje vinden in Sardinië. Hoe kom ik dat te weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.5K

Antwoorden (2)

Hier heb ik er eentje:
http://www.subito.it/annunci-sardegna/vendita/usato/?&st=s

(wel in het italiaans uiteraard)
En nog eentje die niet speciaal voor Sardinie is, maar voor Italie:
http://www.affarilandia.com/annunci/annunci_vetrina.asp?IDUTENTE=15366

Tip: zoek bij google op 'sardegna' en '(negozi di) usato online' oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal lastig worden, want tweedehands is echt wel een beetje een Angelsaxisch / Noordeuropees dingetje, en in zuid-europa is het kopen en verkopen van tweedehands goederen bij lange na niet zo'n ingebrugerde cultuur.

Googelen op beni usati (gebruikte goederen) en de plaats (Sardegna) levert verrekte weinig op - en mijn italiaans is niet goed genoeg om te filteren in de resultaten - , eigenlijk voornamelijk huizen, auto's en boten.

De site uit de link LIJKT een soort consumentensite te zijn met onder andere gebruikte goederen, maar daar moet je voor inloggen - en mijn Italiaans is niet goed genoeg om het op één oogopslag te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een servicesite voor consumentenbescherming.
Dus helaas geen tweedehandsproducten. ;)