ik wil later een hotel beginnen maar is er een site waar ik hotel panden kan kopen?

zo ja graag een website link.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er ook Monopoly op internet, dat lijkt me voor jou als 14 jarige geknipt!

Antwoorden (2)

ja hier een goede website voor u

Toegevoegd na 3 minuten:
ja voor heel europa : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat ook voor hotels in nederland??
Hotels koop je net zoals huizen via een makelaar. Hier kun je dus informatie opvragen of op de website kijken. Als bijlage heb ik een paar links geplaatst. Via Google zijn de sites ook vrij eenvoudig te vinden.