Goldmember @Hyves?

Als je goldmember bent, kun je dan bij iemand anders' profielfoto zien wie zijn/of haar 's profielfoto allemaal heeft bekeken. @hyves, ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
volgens mij alleen bij je eigen, wat heb je er aan om bij anderen te spieken?

Het beste antwoord

Niet bij iemand anders, bij je zelf ook niet tenzij mensen hebben aangegeven dat ze dat wel willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, zeker niet bij andere (privacy) en wat de andere persoon die antwoord heeft gegeven al zegt dat je het wel kan zien bij jezelf als dit is goedgekeurd door deze persoon.