mijn pukcode 2 is geblokkeerd wat moet ik doen dan?

wilt u alstublieft anwoorden op mijn vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je provider bellen en om de pukcode vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten.+1
Even naar de klantservice gaan van je provider.

Toegevoegd na 34 seconden:
en dan even een nieuwe simkaart aanvragen ,dan is er iets mis met je sim-kaart geloof,want dat ik heb ook wel eens gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een T-mobile simkaart (Prepaid of abonnement) hebt kun je je op de website van T-mobile registreren. Je kun dan je PUK-code opvragen. Die krijg je dan per ommegaande te zien... Misschien werkt dat bij andere providers ook wel zo. Succes!