Kun je ook als nederlander iets aanbieden op Ebay?

ik zat net op ebay alleen daar zag ik alleen dat je spullen vanuit duitsland en het verenigd koninkrijk kon kopen. Hoe komt dit dan? En kan ik ook gewoon iets kopen van een nederlander zodat ik minder verzendkosten heb?

Toegevoegd na 3 uur:
Als ik achter mijn eigen laptop zit dan zie ik alleen maar dingen vanuit engeland en duitsland. Misschien komt het omdat ik nu op een engels netwerk zit? ik ben daar nu namelijk op vakantie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (3)

Ga naar www.ebay.nl en er gaat een wereld voor je open.
Je kunt als Nederlander alle artikelen kopen en aanbieden, ook op www.ebay.com, www.ebay.de, etc. etc.
escape
12 jaar geleden
Ja natuurlijk kun je spullen van nederlanders kopen op ebay. Dan moeten er wel nederlanders spullen aanbieden waar jij geinteresseerd in bent. De meeste nederlanders maken gebruik van marktplaats www.marktplaats.nl.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je kan ook heel veel gratis plaatsen op www.speurders.nl