Als ik iets unlike op facebook, krijgen mensen hier dan bericht van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
20.6K

Het beste antwoord

Ik heb het voor je uitgetest, iemand drukte bij mij op "vind ik leuk" en daarna vrijwel meteen op "vind ik niet meer leuk" en dit is wat er gebeurt:

Als je drukt op "like" en daarna drukt op "unlike" (vind ik leuk en dan vind ik niet meer leuk) dan krijg je dus wél het bericht dat iemand je status leuk vindt, maar je krijgt GEEN bericht dat iemand het geunliked heeft.

Wat je wél ziet, is dus het bericht waarin dus staat dat iemand je status leuk vondt, je klikt erop, gaat naar de status die je geplaatst hebt en wat je ziet is eigenlijk gewoon dat er niks is gebeurd, oftewel deze persoon besloot om het toch maar niet leuk vinden.

Kortom: je krijgt ten alle tijde bericht dat iemand je status leuk vindt, zelfs als die onmiddelijk deze weer terug veranderd.

Dus als je wilt dat de ander denkt "joepie, ik ben interessant" ipv "oh nee, weer zo iemand die niet weet wat ie wilt"... , verwijder je dus niet je "like" en laat je het gewoon staan :)

Toegevoegd na 21 minuten:
Dus nee, niemand krijgt bericht dat het geunliked is, wel dat het geliked is, maar als het geunliked is, dan zie je dat vanzelf aan je status omdat die er "onaangeroerd" op je muurtje staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

alleen je vrienden als je dat toegestaan hebt