ik wil graag mijn scherm delen op Skype. niet cammen maar je beeldscherm delen . maar hoe doe je dat?

Op Skype kun je je beeldscherm delen. mijn vriendinnen hebben een mac computer maar ik heb een normale laptop. er staat zo'n tekentje van beeldscherm delen maar het staat er in grijze lettertjes. dus als ik erop klik gebeurt er niks.. omdat het in grijze lettertjes staat maar ik wil zo graag mijn beeldscherm delen. hoe doe ik dat dan ? ik heb de nieuwste versie van Skype. (denk ik) ik weet niet wat er mis is met me laptop. ik heb windows 7. geen mac.

ik hoop dat je je me kunt helpen!

groet. Chanel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hallo Chanel,
Dit kan alleen als je zelf ook een Mac hebt.