hoe kan je foto's aan je tweet toevoegen op twitter via een pc?

ik zit gewoon op mn pc op twitter.com maar hoe kan ik daar een foto of link bijvoegen aan een tweet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Dan moet je je foto eerst uploaden naar bijvoorbeeld twitpic.com, en wordt hij vazelf gepost.

Nog handiger is om Tweetdeck te downloaden (gratis), dan gaat het toevoegen van foto's nog veel makkelijker.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet je foto eerst ergens neerzetten op het net.
Als je 'm bij Twitpic zet, ga je daarmee ook akkoord dat Twitter jouw foto's mag verkopen. Als je dat niet wilt, is het slimmer de foto ergens anders neer te zetten.
Image hosting heet dat, en kan bijvoorbeeld bij: Photobucket.com, Imageshack.us, Tinypic.com, Postimage.org en nog veel meer.
Zelf gebruik ik Photobucket, foto uploaden, dan zie je daaronder een aantal links staan - zet de 'direct link' bij je tweet.
De link kan te lang zijn, dan verkort ik die via http://www.iturl.nl/ (er zijn meer van dat soort sites) en plaats de verkorte link, ook dan is de afbeelding gewoon zichtbaar.