Hoe kan ik in 1 browser met verschillende google accounts inloggen op verschillende google toepassingen?

Zo heb je email, google reader, android market, flickr, enz. Elk van deze apps maken gebruik van google accounts, maar ik heb wel 4 google account, welke ik verspreidt over die verschillende apps.
Het nadeel is, dat ik niet met google reader onder 1 account kan werken, en mijn email voor een ander account kan bekijken. Ik kan natuurlijk wel switchen van account, maar dan is het tab van de google reader ook weer uitgelogd.

En dit dus allemaal met 1 browser, waarbij er meerdere tabs open staan met een inlog op een google app.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik ben me bewust van de multible account signin optie. Maar dat werkt dus kennelijk niet (is ingesteld).

Toegevoegd na 3 uur:
Dus stel ik heb twee tabbladen. 1 met google reader op account 1 en ik wil een tweede tabblad hebben voor gmail op account 2. Als ik gmail open, dan wordt deze automatisch onder account 1 geopend. Maar als ik dan zeg afmelden, of account schakelen, en ik login onder account 2, dan is het tab voor google reader ook niet meer werkend, want account 2 is niet gebruikt voor google reader.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Meld je aan op Google, als het goed is staat nu rechtsboven je accountnaam.
- Klik hierop en klik op 'account instellingen'
- Bij 'persoonlijk instellingen' staat het kopje 'multiple sign-in'. Klik op bewerken
- Kies 'ingeschakeld' en vink je voorkeuren aan

Het ondersteunt alleen de volgende Google diensten:
- Code
- Calendar
- Finance
- Gmail
- Reader
- Sites
- Voice
- Docs
Succes!