Hoe kun je op blogspot.com een header maken?

Ik ben overgegaan van web-log.nl naar blogspot.com. Web-log.nl was een ramp. Blogspot.com lijkt me wel wat, maar hoe maak ik daar een header?
Ik heb al geprobeerd om naar ontwerpen te gaan en dan sjabloonontwerper. Vervolgens achtergrond en dan achtergrondafbeelding en dan de bedoelde banner/header browsen, maar dan krijg je 'm over de hele achtergrond en dat is niet de bedoeling!

Iemand die dit weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Als je je aangemeldt hebt op blogspot:
- ga naar dashboard
- kies 'ontwerpen' bij je blog
- je krijgt dan 'pagina elementen toevoegen en sorteren'
- klik op bewerken bij 'kop' (je blogtitel)
- je krijgt dan 'kop configureren', selecteer je afbeelding en waar je het wilt plaatsen in de header. Klik op opslaan.
- klik op 'voorbeeld' rechtsboven of 'opslaan' als je de gewenste resultaat hebt. Voila. Veel succes! Ik hoop dat je nu eindelijk lekker kan beginnen met bloggen :-)