Welke gratis sites die je zelf kan ontwerpen zijn overzichtelijk?

Ik heb zelf vaker site's gemaakt maar ik ben opzoek naar eentje waar ik veel plaatjes/foto's op kwijt kan, en waar je de kleuren enz van de layout zelf kan kiezen.
Ik zoek er een waar geen of weinig reclame's staan, die wel gewoon overzichtelijk is, niet dat het een beetje een rotzooi is dat alles doorelkaar staat.

Kent iemand 1 of een paar van zulke site's?

Alvast bedankt x ChocoLoco

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou wix doen.. Daar kan je leuke portfolios op plaatsen enzo.. Kijk maar eens op www.wix.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

www.webklik.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ;)
http://www.webs.com/

Engels, maar wat mij betreft de beste gratis-website-site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedanktt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze sites zijn allemaal goed, ik heb met alle drie jarenlang gewerkt (sites en forums maken is een hobby van mij) maar het beste is nog steeds HTML. Ik ben daar net mee gestart, het is erg makkelijk en je kunt er enorm veel mee doen. Ook kun je sites maken in Microsoft Office Word en dat omzetten naar HTML, waardoor je, als niet-HTML'er, toch nog mooie HTML sites kunt maken. Als je deze site dan af hebt kun je hem uploaden op www.webs.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.weebly.com kan ik je aanraden. www.tekstensie.nl en www.villatournesol.com hebben we ermee gemaakt.