Hoe kun je een fotopagina op twitter aanmaken ?

Bij sommige mensen zie ik achter hun tweet een adres staan, en als je daar op klikt kom je op zo'n fotopagina van diegene. bijvoorbeeld dat yfrog of twitpic. Hoe kun je zo'n ding aanmaken. Want ik wil namelijk ook zo'n ding hebben waar ik achter mijn tweet een adresje kan plaatsen zodat ze die foto('s) zien die bij die tweet horen.
Weet iemand hoe je die maakt?

Toegevoegd na 13 minuten:
Alvast bedankt ! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je bedoelt waarschijnlijk TwitPic?
Account aanmaken is niet nodig. Je kunt inloggen met je username en password van Twitter.

Klik op Upload photo en zoek de foto op. In het veld er onder kun je meteen een bijhorend twitter bericht intypen en uploaden maar. Bericht met link naar de foto staat nu online in je Twitter Account;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Geprobeert...& gelukt. Bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan ;-)