Hoe kom ik veilig van een Google+ account af?

Een vriendin heeft een Google+ account gemaakt op haar laptop, waar ik op dat moment op was ingelogd. Google+ heeft nu haar gegevens gekoppeld aan mijn bestaande google account en dus mijn gmail adres. Hoe kan het het Google+ account verwijderen (vriendin vindt het niet erg om een nieuwe te maken) zonder dat ik daarmee mijn google account en email kwijtraak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

"Je profiel verwijderen
Als je je profiel hebt verwijderd, kun je het niet meer terugkrijgen. (In plaats van je profiel te verwijderen, kun je overwegen om het te bewerken.)
Als je Google Buzz gebruikt, worden door het verwijderen van je profiel ook je berichten verwijderd, maar de opmerkingen die je over de berichten van andere Buzz-gebruikers hebt achtergelaten, blijven wel bestaan.
Voor het verwijderen van je profiel, ga je als volgt te werk:

Meld je aan bij je Google-profiel.
Klik op Profiel bewerken.
Klik op het tabblad Over mij.
Klik op Profiel verwijderen en Google Buzz volledig uitschakelen
Klik op Ja, verwijder mijn profiel en berichten
Je Google-account blijft gewoon bestaan, ook al verwijder je je openbare profiel."

http://www.google.com/support/accounts/bin/answer.py?hl=nl&answer=98083
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Zo heb ik toen ook mijn Blogger account verwijderd, werkt goed :)