Waar kun je een gratis weblog maken met veel mogelijkheden!! die ook gratis blijft, dus dat je nooit iets hoeft te betalen, ook als de blog ouder is?!

Graag een Nederlandse weblog met de meeste mogelijkheden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zelf vind ik blogger echt fijn, want:
- Het is gratis.
- Je kan de layout aanpassen.
- Je kan zoveel blogs creëren als je wilt.
- Zeer gebruiksvriendelijk. Je hoeft echt niet handig te zijn, om een mooie blog te maken.

Daarnaast heb je ook nog www.punt.nl en www.web-log.nl, welke ook gratis zijn. Echter vind ik dat je veel te weinig kan aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is hetzelfde.
Via blogger maak je de site aan en je krijgt dan als link gebruikersnaam.blogspot.com!

Andere antwoorden (2)

Misschien is Blogger iets voor je.

Toegevoegd na 5 minuten:
Of Tumblr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordpress. Zeker weten!