mag iemand tweets van een persoon op een site zetten als die "baas" van die tweets dat niet wil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
baas? bedoel je originele twitteraar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa

Het beste antwoord

Ja dat mag, als je dat niet wil moet je je profiel beveiligen. Net zoiets als je alle foto's op Facebook aan Facebook geeft geef je je tweets aan twitter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand die jou niet followt en slechte bedoelingen heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om dat te voorkomen moet je toch je profiel beveiligen...

Andere antwoorden (3)

Ja, je mag ze ook 'Retweeten' het is hetzelfde als dat je een reactie op een andere site plaatst, er zit geen 'copyright' op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon diegene blokeren heb je er geen last van maarja als je het helemaal niet wil moet je je account wel beveiligen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook al heb je je account beveiligd, dan nog kan iemand je tweets volgen via lists...