Hoe is het in wiens naam dan ook mogelijk dat deelnemer aan G.V. in 1 week tijd 3, 4, of zelfs meer dan 500 punten bij elkaar sprokkelen?

Hoelang moet je dan wel niet achter je P.C. zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is in verschillende vormen al eens gesteld. Zie de vragen hieronder.

Het beste antwoord

Geloof de antwoorden niet van de mede-GV-ers die zeggen:
"Och, af en toe een uurtje, dat valt reuze mee...".
Zoveel punten verzamelen in een korte periode is keihard werken...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij doet het door op iedere vraag antwoord te geven. Ook als je weet dat het een dubbele vraag is. Ik zit er bijna net zo veel achter als jij, maar ik geef alleen antwoord als het eventueel iets toevoegt. Anders gebruik ik reacties. Die zijn vaak binnen de dag ook op.
AWM
14 jaar geleden
Nee, Dounja, ik geef zeker niet op elke vraag antwoord.
Dat kun je zo controleren. Misschien één op de tien. Echt waar. Vragen die me niet liggen sla ik over.
En iets antwoorden zonder dat het iets toevoegt probeer ik ten koste van alles te vermijden. Maar als je vindt dat dat niet zo is, mag je het rustig zeggen hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach,...deze reacties vind ik nou leuk om te zien. Hartverwarmend.
Ik mag jullie beiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op elke of alleen maar de meeste vragen antwoord geeft,veronderstelt dat wel een bovennatuurlijke kennis Dounja en Antwoordman!Bezitten jullie die of duikel je de antwoorden ergens anders op? Peter.

Andere antwoorden (5)

Het kost natuurlijk wel veel tijd, denk ik, maar als je alle vragen probeert te antwoorden (ikzelf pik er maar een aantal uit) en je waarderingen ook heel goed zijn dan moet het lukken, dat merk je wel aan de stijging van het aantal punten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is mogelijk wanneer je verslaafd bent geraakt en heel heel heel veel tijd aan GV besteedt, waarbij je op vrijwel iedere vraag antwoord probeert te geven, en probeert om zoveel mogelijk waardering te krijgen bij je antwoorden. (duimpjes en beste antwoord).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teveel.

Toegevoegd na 56 seconden:
De afwas stapelt zich op, de kattenbak is te vies voor woorden, de post blijft ongeopend. Maar die punten zullen er komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die toevoeging, LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel eerlijk! +1
De vijfhonderd heb ik nog nooit gehaald, maar sommige weken kom een aardig eind in de richting. Ik beantwoord over het algemeen minder dan 10 vragen per dag. Deze beantwoord ik wel naar eer en geweten. Soms geef ik een antwoord omdat de vraag me boeit en doe research. Ik vermeerder daarmee ook mijn kennis. Soms beantwoord ik de vraag om kennis die ik al heb opgedaan te delen. Ik ben best selectief in de vragen die ik beantwoord. Ik doe dit beantwoorden naast mijn werk en andere hobby's. Mijn punten krijg deels doordat mijn antwoord vaak als "beste antwoord" gekozen wordt.

Toegevoegd na 20 minuten:
En om nog even concreet antwoord op je vraag te geven: Ik probeer niet langer dan een paar keer per dag een uurtje achter de computer vragen op GV te beantwoorden. Soms zit ik er ongemerkt wel eens wat langer achter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als kwantiteit belangrijker voor je is dan kwaliteit dan kun je dat makkelijk redden.

Overigens zie ik wel vaak dat er wel een reactie staat die helemaal geen antwoord is op de vraag.
Maar ja, dat moet ook kunnen, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kun je dat dan zien Mr Cor? Als je een antwoord geeft dat geen antwoord is,wordt die er door de moderator uit geknikkerd en bij reacties geplaatst! Toch...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan zijn, nog niets van gemerkt. Zal wel geen feilloos systeem zijn.