Niet, een walliecard enz.
Maar je kan niet zonder geld aan credits komen helaas
Ja je kan hacken maar dat zou ik niet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pimpelpaars, als je nou zelf op je leesfouten gaat letten.. Er staat toch duidelijk 'gratis credits'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IN YOUR FACE PIMPEL !:)
Je kunt online enquêtes invullen om Habbo credits te krijgen. Het werkt maar je moet er wel even voor gaan zitten. Zie link

http://www.freehabbocredits.net/

Verder is het spel ook te hacken met diverse tools, deze tools kun je hier bekijken:

http://www.habbo-tools.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bestaan wel, maar niet dat je er ontzettend veel kunt krijgen.

Allereerst kun je proberen je aan te melden bij "Youth Survey Center". Een één of ander bedrijf dat samen met Habbo werkt die credits geeft aan personen die hun enquêtes invullen. Meer informatie op de website van Habbo zelf: http://www.habbo.nl/groups/94342/id (probleem bij mij was altijd dat ik nooit uitgenodigd werd om een enquête in te vullen en als ik het wel mocht, viel ik weer niet in de doelgroep die zij zochten)

Ten tweede geeft Habbo zelf soms wat credits weg. Jaren geleden toen ik het nog speelde heb ik met kerst wel eens 5 credits gekregen: gratis. Misschien dat er ook prijsvragen zijn of acties waarbij je credits kunt winnen.

Dan heb je nog van die muntjes die je kunt kopen en ook weer kunt inwisselen voor credits. Als jij zo'n munt (geen idee hoe dat heette, staat wel in de catalogus) van iemand weet te krijgen, kun je die inwisselen voor credits. Misschien dat je zoiets kunt winnen door aan een spel mee te doen georganiseerd door een andere Habbo speler. Of door een 'meubel' te ruilen voor zo'n munt.

Gratis credits door te bellen en een speciaal nummer in te vullen werkt niet, want jij betaald wél en iemand anders krijgt die credits. Jij belt dan voor iemand anders. En vul ook niet op andere websites jouw gebruikersnaam en wachtwoord in die beweren dat zij dan credits op je account storten, want die gegevens die jij invult worden zichtbaar voor de makers van die websites, zij loggen in op jouw account en halen alles eraf. Dan hou je helemaal niets meer over.

Toegevoegd na 9 minuten:
En niet de mensen geloven die beweren dat ze wel bestaan, want als het kon bestond Habbo al niet meer. Je betaalt ervoor omdat Sulake z'n panden moeten kunnen betalen ( http://www.sulake.com/contact/local_offices?navi=6.2 ), z'n personeel moet kunnen uitbetalen, z'n servers draaiend zien te houden dat natuurlijk ook niet gratis is, en uiteraard om winst te maken. Meen me te herinneren dat Sulake ooit eens in een land gestopt is met Habbo Hotel vanwege te weinig spelers (en dus te weinig inkomsten).