Is het goed voor je SEO om op elke paginatitel dezelfde zoekwoorden te plaatsen?

Binnen mijn CMS Joomla ben ik de SEO wat aan het aanpassen, waaronder verbeterde META descriptions, tags etc. Maar nu is het dus ook nog het aanpassen van de pagina titels waar de items op staan. Momenteel bestaat elke pagina uit de titel: , bijv. Hot Stone Massage Massagepraktijk Romano Sandee. Verhoogt het je vindbaarheid als je op elke pagina dit toepast bijv. of moet je juist op elke pagina niet je bedrijfsnaam plaatsen. En zou het verschil uitmaken als ik van de titelpagina dan maak (bv.) Hot Stone Massage Groningen Massagepraktijk Romano Sandee of iets in die zin? Of zal dat als SPAM gemerkt worden door Google?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In de bron enkele tips: http://www.qonvert.com/seo/5-seo-tips-voor-een-perfecte-title-tag/.

Op grond van dat artikel zou ik kiezen voor [naam pagina] | [bedrijfsnaam]. Zelf doe ik het gewoonlijk andersom maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik niet je volledige bedrijfsnaam in elke titel zetten. Waarschijnlijk heb je hier (bijna) geen concurrentie op, dus 1 keer op je homepage is zat. Door het op elke pagina te vermelden, zijn bijna al je titels te lang...

Op je homepage zou ik ook geen 'homepage' in de title zetten, maar alleen datgene waarop je gevonden wilt worden. Zet de belangrijkste zoekwoorden vooraan en gebruik zoekwoorden met zoveel mogelijk verkeer en zomin mogelijk concurrentie. Dit kun je achterhalen door in Anlytics te kijken en de Keywordtool van Google te gebruiken. (zie bron)

Veel succes! Ramon