Ik heb een tablet en wil bellen en internetten. Kan dat?

Ik heb een viewsonic viewpad 7, er zit 3G op.
Nu zou ik graag een prepaid kaart gebruiken om te internetten en te kunnen bellen onderweg. Kan dat? Kan ik bijv een Prepaid Smartphone simkaart er in stoppen? Of gsm prepaid kaart kopen en dan bijv internet blox (vodafone) afsluiten?
Weet iemand wat het beste, snelste en goedkoopste is?
Ik heb nu alleen een data kaart erin en kan dus niet bellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Op omegle kan je een alles in een pakket nemen €5 per mmaand en top kwaliteit! Dan zit er ook omegle tv by met bijvoorbeeld 950. Succes